23 augustus 2016 de Leemkule, Hattem

Standaard

We zijn sinds gisteren einde van de middag op de Leemkule in Hattem.

Met we bedoel ik: Loes ( mijn moeder), Michael ( mijn zoon) en ik ( Astrilde) 

Een mooi park met veel bos.

Dat is altijd mooi!

Perfect voor honden zou je zeggen.

Toch zijn hier maar 15 huizen waar huisdieren mogen.

Wij hebben zo n huisje. 

En dit is het bos waar we ze de komen dagen gaan uitlaten: 

 
Een prachtig bos waar ik graag overdag kom voor een wandeling!

Op zich een geinig huisje! 

Hier nog een foto van een eekhoorntje als fotobehang.

Origineel gedaan!


Het huisje is niet super groot voor 6 personen maar met zijn drietjes is het goed vertoeven.

Bovendien is de Leemkule ook best wel leuk geprijsd.

We moeten de zwembaden nog gaan ontdekken maar zijn dat zeker nog van plan.

Het uitzicht is in ieder geval ook mooi


Ook wij hebben zo n leuk rietgedekt huisje.

Tot nu toe positief over de Leemkule!

Wij gaan nog even genieten van het park.

Maar blijf checken want we houden je op de hoogte.
Wens jullie een zonnige dag toe 😘
Groetjes uit de Leemkule,

Astrilde

Geef een reactie

